Nytt år nya äventyr

Det nya året började bra.
Jag, Kim o Mamma åkte till Rättvik o hälsade på Syrran.
Eller ja, syrran, Claes o deras underbara barn Mathilda o Milton =)
Vi hann med en heldel faktiskt.
Jag o Ann-Sofie var på Zumba. Askul!

Så åkte vi lite scooter.


Här är mamma i full fräs.


o min älskling.

Vi hann med att åka pulka. =)


Gillar denhär bilden. Det är mamma o bakom henne sitter mathilda.
Men man ser bara hennes armar på mammas axlar o Maja i flygande fart brevid.


Kim o Mathilda på snowracern nedför backen.

O efter pulkaåkningen blev det grillning ute i snön.



o som grädde på moset så fick vi åka häst o släde o det var så mysigt.


Hästen heter Snärten o är en kallblods travare.



o så hann vi med massa myyyys.......















Tack Mamma, Kim, Ann-Sofie, Claes, Mathilda o Milton för en supermysig vecka =)
En väldigt bra start på det nya året tycker jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0