ny dag, ny vecka, nytt år, nytt jobb

Mmm... idag har jag gjort första dagen på mitt nya jobb.
Jag e huuur cool somhelst i vitt labbrock o hårnät =)
Va riktigt trevligt att få promenera till jobbet i morse. Det tog bara 12 min. I like!
Kommer nog stortrivas på Natumin.

Är detta början på mitt nya liv?
Vi har ingen resturang, så man MÅSTE ha med egen matlåda. De e bra.
Det betyder att jag måste bli väääldigt mycket bättre på att laga mat hemma.
O då blir det billigare.
Bilen blir kvar hemma. Det blir också billigare. Jag blir "tvingad" till frisk luft o en promenad på morgonen.
De e också bra.
Dessutom är det ingen på mitt nya jobb som röker. Man kanske skulle dra ner på det med.
Då mår jag bättre, får bättre kondition o även där...Billigare.

Så vi får se vad det blir av detta. Känns bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0