update

Mina o Dennis planer gick inge bra...eller Dennis planer gick bra, men inte mina.
Vi planerade att åka till Kopparberg.
Dennis skulle överraska sin flickvän o jag skulle åka o överraska Josan.
Dennis åkte, men inte jag. Men jag fick träffa Josan iallafall =)

Det blev en tjejkväll hos Linda E. Det var jag, Linda, Elin L, Josan o Linnea.
Det va så myyysigt... ja lille Elias med. Så det var ju inte bara tjejkväll.
Men när man inte ens har lärt sig att prata än så får man vara med på tjejkvällar.

När Dennis åkte till Kopparberg så tog jag o älsklingen en roadtrip till Västerås o hämtade ett stooort akvarium.
Det tog verkligen heeela dagen. Mysan var snäll o var hundvakt.
O tur var väl det. för inte ens lilla Zelda o lilla Diesel hade fått plats i bilen. Det var trångt.

Har hunnit med en sväng till Mjölby/Boxholm med. Hade grillning hos mamma.
Jag älskar när man får träffa syskonen o mamma o Sven.
Tyvärr va ju inte Affe där med sin härliga familj.
Men som plåster på såren ska vi åka till Rättvik på torsdag. Då är det långledigt. påsk.

Slänger in lite bilder från grillningen hos mum.











Tony o Joss lilla hund.  Tudor heter han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0