Ida & John´s bröllop

I helgen  var jag och Kim tillsammans med Kims familj och John´s familj i Tanumsstrand precis utanför Grebbestad på västkusten.
Ohhh va fiiint de var där.
Jag har varit i Halmstad ett par gånger o det är jättefint där. men inte alls som Grebbestad o Tanumsstrand.

Här är utsikten från min o Kims hotellrumsbalkong.
(Förövrigt första gången jag bor på ett hotell med balkong på rummet)





Ganska mysig utsikt tycker jag.

På lördagen var den stora dagen D här!!
John & Ida skulle gifta sig!!
Fick ett par häärliga bilder. Men tyvärr väldigt många som inte blev alls fina med.
men sånt e livet...eller sånt e vädret.
Slänger upp ett par bilder på folket....






























Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad duktig du är! Jättefina bilder :) Hoppas allt är bra :)

2010-09-24 @ 08:43:08
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Har ju inte träffat Kims familj än men det va jättefina bilder =)

Annelii jag blev väldigt förvånad när jag såg migsjälv på ett av korten men insåg snabbt att det va inte jag...det va du =P

Undra om ajg måste köpa bättre kamera?!

Kramis

2010-09-24 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0