=)

EN jobbdag kvar. faaan va skööööönt!
Kommer väl inte blogga så jätteflitigt när vi är i Afrika.
Det gör jag juh inte ens när jag e hemma. =)
Men internet funkar inte hos Kims föräldrar. Men Mysan hade visst hittat nått internetcafé.
Men jag tror inte att jag kommer vara så jättesugen på att sitta vid datorn när vi är där.
Idag e de torsdag...sen e de fredag, lördag, söndag o måndagmorgon åker vi.

Tåg:
Tenhult - Nässjö C: 09.21 - 09.42
Nässjö C - Malmö C: 09.53 - 11.49
Malmö C - Köpenhamn Kastrup: 12.22 - 12.43

Flyg:
Köpenhamn Kastrup - London: 16.30 - 17.25
London - Johannesburg: 20.30 - 08.35 (tisdag)

Sen tror jag att Kims föräldrar o kanske Mysan kommer o hämtar oss i Johannesburg med bil.
Vet inte riktigt hur långtid det tar att åka från Johannesburg till Gaborone.
Tar långtid från att man åker hemmifrån o tills man e framme.
Men det är det värt!!
Hoppas jag får mycke fina bilder med så blir jag lycklig!


                                                      
                                         precis ovanför sydafrika


Här är Botswana. O i Gaborone ska vi va...

Kommentarer
Postat av: Linda Pålsson

Du är helt klart värd att få åka iväg och bara "vara" och bara ha det helt underbart och varmt och skönt!



Vi ses imorrn på jobbet smoothiepoo =)

2010-10-07 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0