snart så....

Bara 6 dagar kvar till vi åååååker!!!
Fan va NICE!!!

Men de e saker o fixa innan man åker, massa saker....
Göra rent akvariumet o lämna instruktioner till Kims syster Ida så hon vet hur/vad hon
ska göra när hon matar fiskar o vattnar blommor.
Fixa trädgården. Vi kommer ju hem sista oktober så det kan ju faktiskt ha kommit snö
när vi kommer hem igen.
Måla klart väggen som är nyuppsatt. Kan juh inte stå obehandlat i en månad lixom.
Städa huset, städa kylskåpet, tvätta, packa, skriva lista på vad man ska ha med sig,
bada hundar så de är fina när de åker iväg m.m m.m

På söndag åker vi till hundpensionatet kl 9 o lämnar av våra små söta vovvar.
Där ska dom tillbringa en vecka typ.
Sen kommer mamma o hämtar dom o har dom hemma hos sig några dagar,
så de slipper vara på hundpensionatet i tre veckor.
Sen åker hon o lämnar tillbaka dom ett par dagar på pensionatet igen.
Sen ska vi åka till Bullen o låna hans dator så vi kan titta på film under vår 12 timmar långa flygtur.
Vi har fått hans datastolar som vi ska hämta också.
Så ska jag lämna två tröjjor som mamma o Sven glömde här förrförra helgen,
när dom va här o hjälpte oss med väggen.
O så det bästa av allt!!!!
Smsade lite med Sara som har Menai (min gamla häst). Jag ska åka dit på söndag o hälsa på henne....gammeltanten...hästen alltså, inte Sara. =) Jag e så glaaaaaaad!!
Så nu längtar jag ännu mer till helgen, trodde inte det var möjligt, men det var det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0