hemma i kalla sverige igen

o det har varit tre underbara veckor. varma, soliga, mysiga underbara dagar.
I morgon ska det jobbas igen. Men har utbildning tisdag o onsdag hela dagarna.
Så det blir kort arbetsvecka.

Har tagit över 2000 bilder på semestern. O kommer absolut inte lägga upp alla. Men många.
Ska hitta nått bra ställe o lägga upp ett album.
Det blir inte facebook eftersom att de tar rättigheterna till bilderna. Dom vill jag ha själv.
Men några lägger jag nog kanske upp här. Lägger in en länk till albumet sen när det e klart.

Vi har hängt mycket vid poolen. Varit ute o kollat in olika ställen. Varit på game drive o kollat på djuuuur.
Vi var en halvdag i Pilanesburg som är en jättestor nationalpark o åka runt. Såg huuur mycket djur somhelst.
Massa fina bilder. Vi han nog bara med typ halva parken, för den va väldigt stor.

Sista dagarna var vi på Ukutula Lionfarm. Med 90 lejon. Fick mata 19 dagar gamla lejonbäbisar o var på lionwalk med tre unglejon o klappat massa söta lejon. O dom har vita lejon.. I LÖÖÖÖV!
Som alla vet är jag juh ingen djurmänniska så jag tyckte inte att det var så intressant i Afrika......
eller TVÄRTOM!!!!!!! 

Men det bästa av allt var att jag o Kim firade vår femårsdag i Botswana.
O Kim friade till mig så nu e vi äntligen förlovande!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gratttis grattiiis! =)

2010-11-01 @ 14:45:19
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0