förberedelser

Nu har vi börjat packa. Inte helt klar, men nästan.
Är ju vissa saker som man kommer att använda innan man åker som e kvar.
Idag har vi badat hundar o klippt klorna på dom så dom e fina innan dom åker till pensionatet.

Lägger upp en ny bild på våra fina väskor vi köpt inför resan.
Ville ju ha en rosa, men det fanns inte så många o välja på o jag orkade inte leta i fler butiker så det blev en röd.



När vi var i Grebbestad på bröllop köpte jag o Kim varsin ny jacka.
Här är min roooosa. Det kostade 2500:-, men det var rabatt så den skulle kosta 1200:-.
Sen hade vi sån tur att det var 50% rea på rabatten så slutsumman på jackan blev 600:-.
I LIKE!



Väskan som hänger i bakgrunden fick jag av Ida o John.
Den köpte dom till mig när dom var i Frankrike i Nice.
Roooosa... i like again!



Köpte nya hörlurar idag till min Ipod. Roooosa med bling bling.
Bra o ha fungerande hörlurar till Ipoden när man ska sitta på flygplan i 12 timmar =)



nu är det bedtime så vi orkar upp tidigt i morgon.
Lämna in hundar o hämta o lämna grejer i mjölby o rida.
O hem o städa de sista o göra "the final touches"
GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0