orka...nääe

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite fler bilder från Afrika,
men jag vet inte om jag orkar.
Den här sidan är seeeeeeegast i hela världen när det gäller att ladda upp bilder.
För det första så kan man bara ladda en bild i taget o en bild kan ta typ 2-3 min.
Man orkar inte sitta o vänta så länge.
Så man får titta på photobucket i stället.
Där har jag laddat upp tre album.
De heter: Botswana, Lejonfarmen och Pilanesburg

Nu snöar det ...igen...!!
Jag vill inte ha snö, jag vill ha sommar.
Blev juh inte bättre när jag pratade med Ida T,
 o hon berättade att de åker till Thailand i morgon o ska vara där i tre veckor.
Jaaa, jag vet att jag nyss kom hem från Afrika. Men jag kanske vill tillbaka!!??
Jag tror att Mysan kommer hem från Lejonfarmen idag.
Hon har varit där i tre veckor nu o jobbat som volontär.
Det skulle jag också vilja göra =)

Tyckte det var så hiiimla skönt o va i Botswana/Syd Afrika på semestern.
Slippa klockan o stress o ta dagen lite som den kommer.
Jag stängde juh av telefonen när vi kom dit o satte inte på den igen först vi var hemma i Sverige.
Kim gjorde likadan.
Fast jag lånade Mojes mobil o ringde till mamma en snabbis o berättade att jag o Kim hade förlovat oss.



Idag fyller Kims mamma år. Lite svårt o gratulera henne, men GRATTIS!! (om du skulle läsa bloggen)
Skrev till henne på FB med. 
O på onsdag fyller Kim 29...=)

Igår va vi o kollade på Harry Potter på bio. I like...
Ida o John var o kollade samtidigt med, men vi satt en bit ifrån varandra.
Ida sa att en tjej som satt brevid dom hade kört upp händerna i luften o sagt: Vaaah??? Slutar det såå?
När filmen var slut.
Hon var tydligen inte informerad om att sista filmen/boken e uppdelad i två delar....hehe...

Jag o Kim har bestämt att ha julbord med familjerna i år igen.
Tredje året i rad. Är det tradition då?
Va rooligt, då får man göra inbjudningskort igen. Sånt tycker jag e kul...
Detta e ett av förra årets inbjudningskort...




Nu ska vi wowa... bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0