Jobbigt mellan inlägg

jag hann inte få upp alla bilder.... o jag tänker inte göra det just nu heller.  Dom kommer senare...

Har precis lagt på telefonen. Pratade med Sara i Tranås som hade Menai.
Hon berätta att Menai gick bort i  söndags......
Hon hade fått en spark i hagen o såret hade blivit inflamerat o Menai blev blockhalt.
Antagligen hade hon inte så bra läkkött o immunförsvar så hon klarade av det.
På det hade hon feber så veterinären gav henne en spruta o lät henne somna in.......
jag kan inte sluta gråta....
O är det någonting som är värre än att förlora en häst så är det att förlora henne två gånger!
Jag som precis hade hittat henne efter så många år.

Världens finaste o underbaraste häst!
Men det känns bra att veta att hon hade det bra, och jag vet att hon har det ännu bättre nu i hästhimmlen!
O jag är överlycklig att jag hittade henne efter alla dessa år och fick hälsa på henne.
Hann rida henne två gånger.
O jag känner att det var riktig tur att jag åkte o red henne dagen innan vi åkte till Afrika.
Det var sista gången jag såg henne...
O att jag fick en sån himmla fin kamera i födelsedagspresent så jag kunde ta massa fina bilder på henne!!

Nu finns hon bara kvar på korten och i mina drömmar....
Känns så konstigt, för det var ju så det började...
Att jag alltid drömde att jag fick tillbaka henne o när jag satte i foten i stigbygeln o skulle hoppa upp så vaknade jag....
Sen blev drömmen verklighet och jag vaknade inte när jag satte i foten i stigbygeln....
Men nu är vi tillbaka på ruta ett igen jag o Menai.
Jag här i verkligheten o Menai finns bara kvar i drömmarnasland!

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0