Nu jävlar ska här tränas

I dag har jag varit duktig... eller jag har inte varit duktig än, men på god väg. Jag har bokat mig på ett spinning pass på 30 minuter på onsdag kl 18.30 här på träningsstudion i Tenhult. Kim jobbar ju på kvällarna så jag e ensam hemma, så då kan jag lika gärna träna lite. På Tisdag ska jag o Linda E ner till Huskvarna till Friskis & Svettis på nått dans pass. det ska bli himla kul. o vecka 20 börjar dom med Jive  på onsdagskvällarna här i Tenhult. Det ska jag gå på. Det låter askul!

Idag har jag varit hos Ida T o luktat lite på hennes lilla bebis! Dom luktar juh så gott!!!! O klappat på alla hundarna. Dom som är på bilderna på förra inlägget. Är lite kär i den vita långhåriga chihuahuan Channel.



 Kim är på återföreningsfest i Gränna. Det är tydligen 10 år sedan de slutade gymnasiet.
Så jag e ensam hemma o nykter så jag kan hämta han i natt. Börjar bli lite trött...  får sätta på lite musik.

GRATTIS till Ida o John som dingade 80 i natt!! Åkte ner till dom o lämnade deras bil som vi hade lånat. Då köpte jag med mig en bukett med rosa fina blommor o skrev: Gz till ding lvl 80! Eluneia o Custos! lite kul tycker jag själv. Dom har inte fått blommor av oss när dom har fyllt år, men när dom dingar 80 får dom det =) knäppa som vi e.




Vårat vardagsrums projekt går inte riktigt som vi vill. Vi har fastnat lite. Hoppas komma igång o börja på ny kula i morgon. Då kommer Kim va bakis, men han får offra sig.
Nästa helg är det jag som ska ut o festa. Ska på födelsedagsfest hos Linda H på jobbet. Det kommer nog bli jättekul, bara tjejer som ska komma tror jag.

Vår bil har låtit väldigt konstigt när man bromsar. Så i fredags lånade vi en bil så Kim kunde kolla vad som va fel. När han hade pillat lite på bromsklossarna så var det inte svårt o förstå vad som var fel. Här är en bild på vår gamla bromskloss o en ny som vi monterade på istället. Inte mycke kvar av den gamla.


Kommentarer
Postat av: Sandra aka Mäktiga

Hahahahahaha, AWESOME!!!!

2010-05-18 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0