fix o don (ej jobbrelaterat från linan)

Haha...längesen jag skrev...igen!  Har haft mycke för oss så man har inte ro o sitta o skriva, o när man kanske har tid så har man inte lust istället.

Ska ner o klippa mig kl 17 idag. Ska bli kul, har inte bestämt hur jag vill ha än bara. Men lutar jag mig lite bakåt nu så når det ända ner till rumpan =) men längden vill jag nog ha kvar.
Bokade så det finns tid till att färga o göra slingor med om jag vill.

Magen spökar fortfarande. Pratade med vårdcentralen i går o idag ringde vår företagsläkare med. o pratade med mamma igår, så nu har jag inlett en fasta.....ska bli intressant. Inte för att banta utan mer för att tömma magen o börja om lite på nytt eller vad man ska säga. Mycke vatten blir de... ska la prova en vecka iallafall. Så får vi se.

Hemma har de hänt lite med. Vi har målat om taket i vardagsrummet till helvitt. Mycke finare.



 Köket e fortfarande vitlaserat bara, men de får bli nästa projekt. Rivit ner alla tapeter i vardagsrummet med, i helgen kommer nog tapeterna upp.  Det kommer bli så fint. tänkte ta kort på tapeterna, men det syns ju inte hur fina dom är på kort. Blir bättre o ta ett kort när det är klart sen o dom e uppe på väggarna. 
Hade tänkt o ha lila detaljer därinne då. Köpte ju två jättefina lila ljushållare när vi åkte hem från Dalarna för ett tag sen.



Så hittade jag jättefina lila lyktor att hänga i fönstret på coop. Dom matchar asbra =)
Vi har även bytt ut vårt glas soffbord mot två 50:- "ek" bord från ikea. blev bättre faktiskt tycker jag själv.
O så slipper Kim slå i kanterna helatiden med.



Guuud vilket fint väder det har varit i helgen. SOOOOOOOL! Ida va här en sväng o tog en fika på altanen i helgen med sin lilla bäbis Eddie. Hon hade med sig Nemo med (hennes Kinesiska Nakenhund) o hennes mammas två chihuahor?!?... (vafaaan, hur skriver man chihuahua i plural??????)





Brorsan o Emelie va här i helgen så vi gick ut på krogen o mötte upp Linda, Mysan o Emelie ner i stan.
Jag hade iallafall jättetrevligt. 
Dagen efter skulle Kim åka på träning så han satte sig i bilen o startade den o kom på att han hade glömt handduk.
Så han sprang in o hämtade en o när han kom ut igen låg bilen i diket!!!
 Då hade han glömt lägga i handbromsen så den hade rullat iväg....HAHAHA!! Va vi skrattade!


 
o Hundarna slänge vi juh in i bara farten så när vi hade fått upp bilen ur diket o gick in så hade hundarna ätit upp allt på bordet. Brödet, skinkan o gnagat på osten =) dom tyckte nog bara att det var trevligt o bli lämnade ensamma inne när vi fixade med bilen. Mätta va dom iallafall.
När dom hade åkt hem så var vi ute i trädgården en sväng o grannarna va också ute så vi började prata lite o det slutade med att vi satt inne hos dom o drack kaffe o pratade till kl 11 på kvällen. Det var trevligt, Fick titta runt lite i deras gigantiska hus. Hade nog gått vilse därinne om jag gått ensam. Fint o gammal o högt i tak... MYYYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0