väntan på flygplatsen... stackars flickorna

Kims tre systrar åkte i lördags till GBG på Kent konsert.. o den e jag inte så avundsjuk på...mest lättad att jag slapp åka. Men i söndags hoppade dom på planet som skulle ta dom till Paris för en "kort" mellanlandning på 11 timmar o sen vidare på nästa flyg till Johannesburg för att bli upphämtade där av Mor o Far o åka hem till deras lägenhet i Gaborone/Botswana. MEN...flyget från Paris blev inställt o jag vet inte hur det har gått. Men det verkade som att dom skulle få vara kvar i Paris över natten o flyga till Johannesburg dagen därpå i stället. Men när dom skulle ha landat i Johannesburg var tydligen gränsen in till Botswana stängd...så det blev ytterligare en natts väntan...så jag vet faktiskt inte om dom e framme än.... Tycker synd om dom! Jag tror vi alla vet hur tråkigt det är att sitta fast på en flygplats fleeeeeeeeeeeeera timmar...=(  

pratade precis med John...Idas pojkvänn... o han sa att dom antagligen inte är framme  i Johannesburg än. utan är la där i natt eller ikväll o får bo på hotell där tills i morgon så kommer Mojje o Thomas o hämtar dom...

Tänker på er! o hur tråkigt o jobbigt det måste vara...

Kim är o tränar... o på onsdag ska jag vara duktig o träna med. Ska med Linn efter jobbet o träna lite innan vi åker till Jenny på kvällen. Ska bli trevligt o träna lite.... får se hur mycke jag orkar bara. Linn e ju sådär duktig o tränar varje dag nästan .... så duktig e ju inte jag.  Men jag har gått ner 7 KILO!!!! måste vara att vi inte dricker så mycket coca-cola längre.... =) mi like att jag har gått ner 7 kilo =)

Hämtade Fagerhult´s kläder i dag...så nu e jag officiellt en Fagerhultare. Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0