snabbaste veckan ever...

Det blev ingen Melodifestival för min del förra helgen... Vi åkte visst till Mjölby istället o firade Malins födelsedag. Det var så mysigt o få träffa alla. Vi åt mysig middag på Zebban o sen bar det av till Parken. de va skojj skojj...
Flickorna ska iväg på kryssning den 6 maj tror jag de va. Men jag vet inte om jag kan följa med än. Det vore ju så kuuuul.

Den här veckan har gått sjuuuukt fort! Det är lixom torsdagkväll redan. snart dags o sova, o sen ska man göra sista dagen på jobbet för denna vecka. slutar en timme tidigare i morgon med.
Vi blir hemma denna helg.
Sandra, Bullen o Ante kanske vill komma o lana??

Nu kommer våren krypandes på sina bara knän... =) snön smälter sakta men säkert. ***Jag längtar!***
Förra året på påsken va vi hos Syrran i Dalarna o då stog Kim i snön med bar överkropp.det var varmt o skönt som tusan. Vi ska åka dit i år igen över påsk. Torsdagen den 1:a april bär det av vid lunchtid mot Dalarna o Rättvik. Ska bli kul o träffa Ann-Sofie o Mathilda o Claes o Ann-Sofie´s stooora mage.  =)



Kommentarer
Postat av: Sandra aka mäktiga

ooooh det hade varit supernice men jag e uppbokad hela helgen tyvärr, men nån annan helg e jag helt klart på, det var juh så trevligt sist =)



PÖSS

2010-03-19 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0