Scrap, "sovmorgon", jobb, kakor....

I dag råkade jag försova mig....2 timmar!! Vaknade av att Adecco ringde o fråga vart jag var o jag sa att jag sov varpå Personen i andra sidan luren säger: "jaha va bra, vilken tur!" ???
När man försov sig på posten fick man jordens utskällning. Men det Johan på Adecco ville ha sagt va, vilken tur att du bara hade försovit dig, vi var oroliga att det hade hänt nått.
jag blir nästan chockad, hasr inte varit på ett arbete någonsin där man verkligen bryr sig om varandra.  Börjar nu istället att gilla Fagerhult mer o mer.

Vilken tur då att jag från den 22 mars blir fastanställd på Fagerhult o kommer alltså inte längre vara där via bemaning. =) Mitt första fasta jobb!!
Bakade kakor i går, Brysselkex som jag tog med i dag till jobbet som kompensation för att jag försov mig.
Dom va populära, för dom tog slut...allihopa. O alla sa att dom var jättegoda och att jag måste baka dom nån mer gång. =) Då blir man glad. Va lite nervös för att folket inte skulle tycka det var gott. Men de gjorde dom.

Har inget planerat i helgen då vi e luspanka så i morgon tänkte jag.....hör o häpna....kolla på Melodifestivalen!
Har inte kollat på det alls, men jag tänkte att eftersom att jag ändå är hemma o inte har nått att göra kan jag väl kolla på det då...det är ju faktiskt final. Nån som vill komma o kolla med mig? Tror inte att Kim e så sugen.

Har scapat lite, gjorde ett jättefint KRAM-kort till S, o ett kort till M som fyller 24 =) hoppas du får en jättemysig kväll i morgon med vännerna. tråkigt att jag inte kunde komma. Men nästa månad så SKA jag till Mjölet. Då vill jag ha date med Sonja, Sandra o Malin!

Min älskade Josan har kommit hem så jag har nån att mysprata med till kvällsciggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0