Det som gömms i snö kommer fram i tö....

Det som gömms i snö kommer fram i tö....
Har precis varit ute i trädgården och plockat undan en hel icapåse med skräp.
Raketrester, champagneglas hela och trasiga, Champagnekorkar,papper,plast,pinnar m.m....
Passade på att klippa bort lite nya skott som kommer upp från trädrötterna med...dom är så många!
Men räfsa löv o annat dylikt tar vi en annan dag.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills Jag o Kim åker till Dalarna till syrran. Ska bli så himla kul. Man träffar juh inte henne o Mathilda så ofta, o så har hon ju bebis i magen med =) stolt över min syster o verkligen jätteglad för hennes skull!!

Gick förövrigt bra i onsdags på gymmet med Linn, trodde inte att benen skulle sitta kvar hela vägen hem, men de gjorde dom. O hur otroligt det än låter så fick jag ingen träningsverk o jag fattar inte det själv! 
Hur gick de till? Trodde jag skulle ha sån träningsverk att jag blev tvungen o stanna hemma på fredagen. Men så bidde de inte.

Mia o Kalle Lindén fick nyckeln till sitt hus i går! typ 5oo meter hem till dom från oss nu. Tror Kim tycker väldigt mycket om det =) SÅ vi var där o kollade läget på kvällen när vi hade kommit hem från Visingsö i går. Alla var typ fulla redan men dom hade iallafall fått in allt i huset, så det var bara att plocka upp allt som var kvar att göra. Vi åkte hem o lämnade hundarna o så tänkte vi åka tillbaka till dom o umgås men Kim fick åka själv. 
Jag stannade hemma med värdens huvudvärk.... =(  staaackars mig.
Kändes som huvudet exploderade varje gång jag eller någon annan bara öppnade munnen.
Kollade på "En Shopaholics bekännelser" Helt okej film.
Efter den blev det "Titanic". Det var längesen...fortfarande lika bra.

Ikväll ska vi nog äta pizza. Och jag o Kim ska förhoppningsvis disskutera om Kryssning. Övertalning, övertalning.
O så wow. Förlåt alla, men jag tycker faktiskt att det är kul. Och min bror, min sambo, min syster o massa kompisar spelar...så det är la kanske grupptrycket!? hehe...kan ju skylla på de iallafall.

Jag, Bullen o Ann-Sofie back in tha old days....

wow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0