som jag har väntat...

äntligen har dom kommit... i morgon är det 2 veckor sen jag beställde mina två klänningar. O idag låg dom där i brevlådan =) Den lila/vita funderar jag att ha på ett bröllop efter sommaren. Ska nog fundera lite på det. O den vit/svarta tycker jag bara om helt enkelt..midsommar kanske??





Vad ska alla göra på midsommar då? Jag o älsklingen ska på fest hos hans kompis som köpt hus ganska nyligen i närheten av oss. Skönt med gångavstånd hem på kvällen sen =) ooo det är inte långt kvar till midsommar nu. Denna vecka är ju bara två arbetsdagar kvar på. o nästa vecka är man ju ledig på fredagen så det är bara 4 arbetsdagar.... I LIKE!

I morgon kommer städpatrullen. Kim´s mamma kommer hit o ska hjälpa oss att vårstäda. Tvådagars-städning..de ni...torsdag o fredag. nu jävlar ska det bli rent. ska bli skönt o få lite rent o organiserat igen =)

nä, nu måste jag plocka undan lite...får se hur jag mycke jag orkar..e super trött...för jag va duktig o jobbade övertid idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0