vaaarmt

Dennis är utomlands nu. Tror han e på Mallorca, men jag vet faktiskt inte. knappt att han visste själv vart han skulle. Eller ja, jag tror att han kom hem i dag.
 Men jag har lite svårt o förstå folk som åker utomlands på sommaren. Då det för en gångsskull finns chans till fint väder här hemma i Sverige. Jag åker mycke hellre utomland på vinterhalvåret i såntfall.
O det har ju varit sååå varmt ett tag nu. Idag har det äntligen kommit lite regn... tyvärr kom det åska med regnet...det var mindre kul.



I lördags åkte vi till Boxholm till mamma o firade att hon o jag fyller år den 14:e juli...
alltså om 2 timmar o 9 minuter. 
På vägen dit stannade vi till i Borghamn där vi mötte upp Bullen (brorsan) o hans tjej så skulle dom snorkla lite. 



Men solen va inte framme o då var det tydligen inte lika kul så det blev mest att vi satt där o hängde.
Kim o Bullen hoppade i vattnet varsin gång sen åkte vi till mamma.
 Där blev de mat o tååååårta =)



På kvällen åkte vi hem till Bullen en sväng o umgicks lite. dagen efter i den extrema värmen åkte vi till Malexander o badade. Var jättevarmt o skönt i vattnet o sandbotten. I LIKE!
Dit ska jag åka nästa gång vi ska bada när vi är där i krokarna.
Pizza stog på menyn den dagen o sen åkte vi hem till vårt myyysiga hus o poolen =)

I går kom Ida o John förbi på eftermiddagen så grillade vi o badade pool. Det var nice.



Idag har jag jobbat o slitit...bara 3 arbetsdagar till semester. Den e väl behövlig...så hiiimla varmt inne på jobbet, känns som man ska kvävas.



Håll ut i 3 dagar till.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0