suck

det är jobbigt att inte må bra.... mådde bra en sväng mitt på dagen i dag men sen kom det tillbaka. Så jag blir nog hemma i morgon. gick hem tidigare från jobbet i fredags. Har bara varit hemma hela helgen o tagit hand om mig själv.

Tog med kameran ut i går när jag var ute med hundarna. Fick en mysig kvällsbild i snön... =)
Fick juh en ny digitalkamera av Kims syster o hennes kille i julklapp =) Tack Mysan o Henke!
Lägger in en fin bild som jag tog för några dagar sen också =)

Dags att sova. men det är ju inte så lätt när man måste springa på toan helatiden juh =)
Pratade med Josan en kortis förut ikväll...saknar henne =(

Tycker synd om Sandra som fortfarande har sin dator på lagning...men nu måste det vara 2 veckor kvar bara tills den e klar. Så hon kan vara med o wowa igen =) Ikväll åkte hon hem till Bullen o lånade hans andra dator så hon kunde vara med lite.

Måste fixa ett nytt jobb...alldeles förlångt att åka till Fagerhult så där kan jag ju inte jobba hur länge somhelst.
Ge mig ett jobb nån!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0