söndag

Tackar bugar o bockar för en otroligt trevlig lördagskväll på friskis o svettis i stan där Markus G hade sin 30 års fest. Kändes lite märkligt innan man kom dit att ha en fest på friskis o svettis men det var riktigt fint o mysigt i lobbyn som för övrigt var väldigt stor o jag tror att vi kan ha varit ca 30-40 pers.
Träffade Sara från Malmö som hamnade vid samma bord som mig. O vi hade jättekul hela kvällen...klockan blev mycket o jag ville verkligen inte åka hem.
Jag kan tycka att det är väldigt jobbigt när man träffar nya människor som man faktiskt tycker om så bor dom såklart i en annan stad. Men men så är det.

Är inte ens bakis i dag o det är underbart. Kim däremot mår inte kalas tror jag. Borde gått o lagt mig för längesen men jag känner verkligen inte för det. För om jag går o lägger mig nu så vaknar jag o ska gå till jobbet.. o jag vill inte de.
                                                                      Life´s a bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0