Oj Hade jag en blogg

Satt o läste Josans blogg. Sen kom jag på att va faan har inte jag en gammal blogg som ligger o skräpar nånstanns...å jooo det hade jag.

Jaha...för att sammanfatta det som har hänt sen jag skrev sist så......
vad skriver man.....

* Linda har fått bebis! Elias..sjukt söt liten krabat. Känns konstigt att hon har blivit mamma.
* Kims föräldrar ska flytta till Botswana om typ 1 månad.  Gött! Då vet man vart man ska åka på semester
   nästa gång.
* Syrran ska ha barn =) Faaaaan va kul!!!!!!!!
* Jag har blivit varslad från Posten. Va arbetslös i 2 månader o har nu jobb via ett bemanningsföretag på
   Fagerhults belysning som montör. Det får funka sålänge.
* Jag har umgåtts lite mer med Elin Lantz vilket jag tycker e underbart. Vi pratar mer i telefon med.
* Sonja har blivit sambo och förlovad med en suuuuuper gullig kille Nicke! Är så satans glad för hennes skull.
* Kims syster Ida har förlovat sig med John!!!!! Helt underbart!
* Mamma har börjat samarbeta med en tjej från Spanien som vill sälja hennes grejer. Hoppas det blir bra !
* Kim fortsätter sitt pluggande till Elektriker. Klar till sommaren hoppas vi =) sen e re jobb som lärling.
* Jag blir bara mer o mer kär i min underbara sambo Kim. Han måste vara mitt livs kärlek för vi har varit i hop
   i 4,5 år och jag älskar han så fruktansvärt mycket!
* Jag o Kim var o semestrade i Danmark med bil o tält en vecka i sommras. Det var asmysigt! Loved it!

Har säkert glömt massor. Men det får komma i kommande inlägg när jag kommer på det!


Peace love and understanding!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0