...måndag...

I dag är det måndag. Mår lite bättre i dag. Mådde bra en stund på dagen i går men det höll inte i sig så länge.
Gick upp vid 9. Man vill ju inte sova fööör länge så man vänder på dygnet.
För det gör man så det räcker på helgerna.

Idag ska jag slänga in en tvätt. Har redan varit ute o gått med Diesel och Zelda på en promenad och satt igång en eld så man får lite värme i huset.

Häromdagen skulle vi äta, o Kim hade fått en pastamaskin så han ställde sig o gjorde hemmagjord pasta. Det var gott!  

På tal om nått helt annat så har mina orchidéer börjat "om" igen. Små fina knoppar på. Trodde aldrig att jag skulle klara av att få dom att blomma igen. Men titt på fan!

Nu sitter jag på skype o pratar om drömmar med Bullen. Lustigt det där med drömmar på nätterna. 
Man kan ha likadana drömmar som andra personer som man står nära. Hur stor e chansen lixom...

Drömde en gång att det var JAG som dödade pappa...DET mina vänner var INTE en trevlig dröm. Undrar varför man drömmer sånt egentligen.  Hoppas det aldrig händer igen!

Skriver lite mer sen...i eftermiddag när jag har tänkt igenom det hela lite mer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0