kvällsmys

kvällsmys med älsklingen =) mi like, mi like.

Det snackas om att Bullen o Sandra kanske kommer hit nästa helg, jag hoppas det. Skulle vara jättekul!
Nu i helgen ska jag hem till Elin o leka på fredagkväll o på lördag ska jag vara med henne o leka bonde. =) Kan hända att det blir en liten ridtur med =) DET var längesen. Har inte ridit sen förra sommaren. OJ! Det är längesen. Sen på lördagkväll blir det girl´s night.
Elin, Jag, Linda, Sofie o några till... =)

Guuud va trött man är när man kommer hem från jobbet. Helt jävla slut.  I går han jag äta o scrapa 2 sidor. hittade lite gamla kort från när vi e små. Det var kul o klippa o klistra lite. 

Nu sitter Kim o kolar Dukes of Hazzard : the beginning o jag har kollat igenom hela nätet efter hästar....förstår inte varför man kan  sitta i timmar o kolla efter perfekta hästar ..när jag inte ens ska köpa nån! Eller alltså jag ska juh köpa en nångång..men de e väl om typ 10 år. För innan dess lär jag inte ha råd =)  De kommer, de kommer....en vacker dag. O DÅ mina vänner har jag stenkoll på vart på nätet man hittar den perfekta hästen för mig =)

Bedtime!! Om man ska orka med morgondagen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0