jobb, vänner o helg

aaa... jag jobbar ju på Fagerhults belysning. jag monterar lamparmaturer. Står på en lina o gör samma sak om o om igen...inte så jättekul. Men jag får ju lön så...bu fucking hu!
Men det är ju på andra sidan av Vättern. Tar en timme o åka dit. det är 5,2 mil dit. Inte särskillt kul alls. då inser jag hur mycket jag saknar Posten. Trivdes juh jättebra där. Jag saknar att jobba med Linda, Helena, Anders o Patrik...

Idag är det Torsdag.. o vet ni vad det betyder....att det är fredag i morgon!!!! O i morgon ska jag till Elin efter jobbet =) det ska bli så kul. längesen man va o sov över hos nån kompis...
klappa fåren o lammen, klappa kossorna o rida, o bara inhalera hästdoften =) mumma! miss it a lot!

Har inte pratat me Sonja på flera dagar. så jäävla svårt o få prata med denna kvinna! Antingen jobbar hon eller så är hon me nån kompis eller me Niklas o då är hon inte "pratbar". Saknar ju henne som fan! O Malin ska vi knappt prata om. Har inte pratat med henne på månader tror jag. Kan hända nångång i månaden att hon skriver på facebook, men that´s it... Så jääävla tråkigt när man tappar kontakten mer o mer med människor man verkligen tycker om och som man vill ha i sitt liv. Men vad kan man göra åt saken. Jag kan ju inte telefonterrorisera dom direkt....jag kan bara sitta o vänta o hoppas på att nån av dom ringer till mig nåndag. vill ju inte att dom ska tycka att jag e jobbig som ringer helatiden. det är inte alls det jag vill.

ojojoj vad tankar som flyger omkring i huvudet om dagarna. smart att ha en blogg så man kan få skriva av sig lite ibland.

Lev varje dag som om det vore din sista!

Kommentarer
Postat av: mUm I bOXHOLM

Kul med en blogg.men Hur hinna ? haha

Ja det där med att vara en tänkare...

Det hardu ärvt.

Kan ju lova att det inte blir bättre med åren o inte med tiden o obsaluuuut inte av att "stå vid ett band"

Dessutom är det magsårsframkallande.

Så lär dej att sortera dina tankar.

Stänga av "onödigt tjaffs" som pågår därinne utan din medverkan.<3

Visst borde vi höras oftare Allavi

Men det är bara 24 tim/dygn

Skönt att veta att vi tänker på varandra iallafall

Bamsekramen o Ha en finfin Fredag med helg-smak

Mamsingen

2010-01-21 @ 20:20:02
Postat av: Linnis

Vad roligt att du med skriver blogg AnnaLisa :) Då kan vi bloggterrorisera varandra ^^

2010-01-21 @ 20:48:17
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: ida

Det är alltid roligt när folk ringer till en. Så att någon skulle tycka att du var jobbig är ungefär lika sannolik som att jag kommer vinna på lotto om 10 sekunder.

2010-01-22 @ 13:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0