Jag hatar att vara en "funderare"....

Jag blir snart tokig av alla tankar som virrar runt i mitt huvud. Varför måste jag vara en sån tänkare för?? Jag tänker o funderar o dagdrömmer heeela dagarna.. o det är INTE positivt kan jag lova.
Man funderar o tänker på vad folk kanske tror eller kanske tänker o vad som kanske skulle kunna hända. Daa! Jag blir galen!

Mina mesta tankar o funderingar senaste dagarna  har varit om bland annat...
* Kim, kommer jag att ha honom resten av mitt liv verkligen?! Om han hittar nån annan då eller tröttnar.
* Min familj, man måste ta vara på de man har...tänk sen när dom inte finns här mer. Skulle vilja träffa alla   MYCKE oftare.
* Bästa vänner som egentligen inte är några riktiga bästa vänner.
* Kompisar som inte hör av sig... ska jag också sluta höra av mig då? Men då försvinner juh kontakten helt...
 Är det bara jag som e dum nog att tro att man kan vara kompis med folk som bor långt bort??
* Jobb...hur länge får man stanna på Fagerhults lixom? o VILL jag verkligen vara kvar där?

Snälla kan någon bara radera mina tankar, funderingar o drömmar! Så jag kan få leva i nuet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skärp dig. Kim kommer aldrig tröttna på dig och definitivt inte hitta någon annan. Å där med basta.

2010-01-22 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0