funderar

Har tänkt på en grej...eller rättare sagt en händelse som inträffade för lite mer än ett år sedan...
o jag o en person blev lite osams på fyllan. Efteråt när man hade piggnat till och nyktrat till bad jag om ursäkt o personen ifråga sa" Det är ok vi var fulla och det blev nog något missförstånd"
Det ska tilläggas att det BLEV verkligen ett missförstånd.
Men den här persoonen  sa saker som jag tog riktigt illa vid av.... jag kanske sa nått elakt tillbaka det minns jag inte, men det var mest för att jag blev så chockad av vad personen sa......
Men iallafall.. om man då säger några dagar senare att allt e ok....då tycker jag att det SKA VA OK MED!
 Vi har möts 2 gånger sen denna händelse o personen hälsar inte.
o det verkar ibland som att personen har pratat med andra männsikor om dethär så att dom också tycker illa om mig...
Vet ni vad det värsta är???!!! Jag vet fortfarande inte vad jag har gjort för fel!!!! efter ETT ÅR!
Vad gjorde jag för fel, varför detta agg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0