en helt underbar helg

I fredags slutade jag kl 15. Skyndade mig hem o fixa lite o packade o sen bar det av till Visingsö.
 Åkte hem till Elin. Vi pratade gamla minnen o drack vin o kollade Let´s dance. Det var en riktigt mysig kväll. Elin var lite rädd att jag skulle vilja vara vaken länge så hon var tvungen o hålla sig vaken. Men så var inte fallet. tror nästan jag var trött innan henne på kvällen.
Gick upp i ottan. Då Gick vi ut i stallet o släppte ut hästarna o sen matade vi korna, hönsen o fåren o gav dom vatten o sen in o äta frukost. Sen ut o mocka o fixa, sen red vi Nero o Nattis på åkern. Det är 1,5 år sedan jag red...så belive me...jag har träningsverk idag!!!
Sen tog vi emot en häst som varit till uthyrning som kom tillbaka.
O efter det bakade vi två snoppkakor. MMmmm...dom va goda.

 Tjejerna trillade in vid 7 snåret. Sofie, Sara, Linda o Eva o självklart jag o Elin.
Spelet "Med andra ord" åkte fram o jäävlar vilket drag de blev.. Elin o Sofie Vann. Men det var för att jag var IQ befriad =)
Jättekul o träffa alla igen. Kändes inte riktigt som förr, men det kan la inte vara så konstigt när man inte träffas lika ofta längre som dom gör som bor på samma ö. Men kul hade vi.
Tackar bugar o bockar till Elin för att jag fick komma o för att hon ville ha mig redan på fredagen =)
I will be back!!!

Nu har jag kommit hem. Det är kallt hemma. Söndagsmys med älsklingen. Lön i morgon =) BRA...för då kan vi köpa mer ved =)

En helt underbar helg...nu kan jag gå till jobbet med ett leende på läpparna på Måndag =)



Jag rider Nattis. Elins häst.


Här är en av hästarna på gården...den e söööt!


Sara o Linda =)


Elin e koncentrerad när Sofie läser upp "lapparna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0