Draft: Jan. 15, 2010

Mmmm...fredag!!!

I tisdags fick Ida o Andreas en liten son...Eddie!  GRATTIS! Va kul o bli mamma. Jag är tveksam vad jag vill när det gäller det. Mysigt o ha barn o nångång ska man väl ha det. Som Kim säger: Får man inga barn så får man inga barnbarn....så sant så sant.
Men hur och när ska man få in barn i sitt schema?? Känns som att man vill att båda ska ha ett varsitt fast jobb först.  O så ska man ha ork till det med.

Och jag vill åka utomlands med min älskling först. Vi har lixom inte varit iväg på solsemester tillsammans än. O det vill jag väldigt gärna. Men nu känns det iallafall som att det är inom räckhåll...Botswana...... När Kims föräldrar flyttar dit så lär vi väl åka o hälsa på. 
Jag har inte varit utomlands sen sommaren 2000. I frankrike.
Eller ja, jag har ju varit i Danmark o Tyskland o Tjeckien...men inte nånstanns med sol o bad...O jag veeeet. Nu tänker alla...vadå Frankrike då! Nä, men nu är det så att jag var där på sommaren o jag va på Franska Rivieran o det var VÄLDIGT varmt o skönt.
JAG VILL ÅKA UTOMLANDS!! Gief Utomlandsresa!!



Kommentarer
Postat av: syster

Barn kommer nog bäst när de inte är planerade...för ska du planera för barn så kommer de antagligen inte...eller ja det kan ju bli så...

Va lite vild and crazy och släpp loss och blire så blire no preasure!!!!

2010-01-21 @ 22:11:46
Postat av: Ida

Inte varit utomlands sedan 2000... ja förutom 3 länder... men vad fasen.. knäppis

2010-01-22 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0