veckan o helgen som varit

Jobb Jobb Jobb... men så är det väl för alla.
Efter jobbet i fredags var det bara att ställa sig o skotta uppfarten.
Blev liiiite besviken på att Kim inte hade gjort det med tanke på att han var hemma hela dagen o ledig! 
På kvällen åkte Kim hem till Anders o Henke o kollade Hockey.
Så jag var hemma ensam..PF (PojkvännsFritt)
O det kan faktiskt vara lite skönt ibland, så jag ägnade kvällen åt cola pringles o ChickFlicks =) Mi LIKE Mi LIKE!
Blev en film som heter " I could never be your woman" med Michelle Pfeiffer o Paul Rudd...
den va asrolig tyckte jag, mycke roliga inlägg. Ska tvinga Kim o se den nångång. 
Hämtade han vid två hugget nångång. Däckade...

Lördagen blev det att skotta uppfarten för andra gången när man vaknade.
Sen fixade vi lite hemma o sen åkte vi till Mjölby i snöyran. Festade lite hemma hos Brorsan Tony.
 Askul hade jag iallafall. Jättekul att få umgås med han lite. Han e inte lika tillgänglig längre...
Men så är det väl när man har jobb, sambo, hund o tre barn...elle?
 Sov hos andra brorsan Bullen. Vi gick hem o la oss vid typ 1 kanske... Bullen o hans kompis Otto hade tydligen gått hem till Tony igen efter puben o haft efterfest till typ 4...galet.

Man e ju inte ung längre..pallar inte sånt länge!

På söndagen gick vi upp vid halv 2 ungefär o åt lite frukost =) o sen satte Bullen o Otto på en film så då drog vi hem till min UNDERBARA mamma som varit hundvakt närmsta dygnet... TACK MAMMA!!!! 
Tack för att du står ut med våra små mongohundar . Sen blev de hemgång....ganska skönt o komma hem efter en helg borta. Hade 13 grader i huset när vi kom hem...Brrrrrr!

Jag har kanske eventuellt blivit erbjuden ett fast jobb på Fagerhult där jag jobbar nu. Får se hur det blir med det. Men det kanske jag skrev om i förra inlägget ?! *tänker efter*


Nu e Kims föräldrar i Botswana. De e varmt skriver dom ...tur att dom har pool. De letar möbler till nya lägenheten o verkar som de har hittat endel nu. Blir nog mysigt där när Moje fått fixa o dona så det blir hemmatrevligt.

Kommentarer
Postat av: dumb_blonde

WTF! Du har ju en blogg. Och inget har du sagt, din jävel. Sneaky.

2010-02-23 @ 20:40:36
URL: http://thedumbblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0