Helg, kvällsmys, 26-års fest o gödd

Har haft en helmysig helg. I fredags slocknade jag tidigt. Kommer inte ihåg när jag gick upp på lördagen... men en lååång sovmorgon tog jag iallafall =)
Åkte till mamma o Sven i Boxholm o sa Hej, tog en pizza o pratade lite sen lämnade vi hundarna där o stack till Mjölby o hem till Dennis.
Hans kompisar trodde att dom hade hamnat fel: -Dennis vart har du gjort av all smuts då??? sa dom bara.
Sandra, Bullen o Ante kom också förbi på festen.. de tyckte jag om =)
Var massa nytt folk jag inte hade träffat innan...vissa var vääääldigt trevliga o andra ganska tråkiga......
Efter väldigt trevligt sällskap hos brorsan så åkte vi till Parken o festade vidare där.
Har inte varit där sen jag fick två fyllon på mina knän så dom pajjade. Men det är OK allihopa. Jag klarade mig den här gången =)
Blev en fyllekebab o sen hem till Bullen där vi däckade alla 3.  

Ojojoj va Kim inte mådde bra på söndagen. Jag va lite seg, men brukar ju inte bli så bakis. Vid 4 blev det mat, tårta o kaffe hemma hos mamma. Frida hade gjort en asgod tårta minsann =) Mi like, Mi like...
O jag fick hålla o umgås med Tonys barn.  Casper, Mollie o Ludde. Träffar ju inte dom så ofta så det var extra extra!

Det tråkiga är att vår nya digitalkamera gick sönder =( hoppas att den går att laga......!!!!!!!!!!!!!!

Var ganska motigt o gå upp ur sängen i morse... =( blääääää

Nu ska jag umgås med min alldeles speciellt underbara älskling !!!!



                           Maria, Ida o Linnea


                           Dennis tafsar på Micke


             jag, rödögd o ser allmänt efterbliven ut


                                       Sandra o Ante


                                       Frida o Chris


                         Kan nån svara på vad Dennis gör???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0