torsdag

Hade ett väldigt givande samtal med Josan i går.
Josan- Nu pratar du i nattmössan
Annelii- Nä, du är en nattmössa
Josan- nä du är en nattmössa
Annelii- A men i såntfall e du en magväska
Josan- Ahaa, men då är du ett par axelvaddar
and so on and so on.......
Jag kännde att jag fick ut det jag ville av vårt samtal iallafall...lite telefonkvalitetstid med Prinsessan!

Kaos på jobbet idag.... Först svimmade en tjej. Sen var det en annan som blev ledsen. Efter det var det en som skar upp handen på en plåt o efter det började en gråta, för hon blev så chockad... o allt detta innan kl 10.00....
Vad hände egentligen var det ända som ploppade upp i huvudet. Jag är inte redo för sånt så tidigt på morgonen...

I morgon är det FRIDAY!!!!! Kim o jag har bestämt oss för hemmamys! På lördag ska vi nog till Mjölby o festa till det lite hos Brorsan som fyller 26. På söndag skulle det nog bli middag hos mamma... fast det vet hon nog inte om än =)

Snipp snapp snopp...nu ska jag snart gå opp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0