snö snö snö

Skrev massor nyss. o så skulle jag spara o publicera...då blev de nå fel så allt försvann....bara o skriva om allting!

Oj vad det snöar... Har precis varit ute o skottat hela uppfarten. det är kallt...brrrrrr....men ack va duktig jag e!


Jag vet nått som inte ni vet o jag är sååååå glad för din skull!!!!! Får inte berätta vad det är. Men EN person vet!
Och NEJ...jag är inte med barn! även om många säkert tror de när dom läser detta. Hihi...glad, glad, glad!

Mår mycke bättre idag så i morgon blir de back to work. 
O så hoppas jag att dom hör av sig från Kabe.
För jag vill verkligen ha jobb hos dom! vill vill vill...

Vill avsluta dagens inlägg med att jag älskar Kim, Mamma o Sven, Dennis, Tony, Bullen, Affe, Diesel o Zelda o alla mina underbara vänner!!!!

Ta vara på det/dom du har...för du vet inte hur länge det förblir så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0