semlaaaaaaa

det vore gott. Men det har jag inte ätit idag =(

Sitter o försöker komma på massa filmer. Har kommit på ca 50 bra filmer. Någon som kan ge tips på några bra filmer? I like chickflicks!

Helgen har varit jättetrevlig! I fredags var jag o min älskling hemma o hade myskväll.
På lördagen besiktade vi bilen på förmiddagen sen stack Kim till Visingsö. Jag åkte till Linda o festade. Hon fyllde 20. O vi överraskade henne o hon blev så glaaaaaaaaaaaaaaad! Jag hade askul o träffade massa nya o trevliga människor. Sen kom Kim o hämtade mig så drog vi en McD o sen åkte vi till Öa mitt i natta...

Vaknade lagom glad på söndagen. Så hade vi trevlig middag med Kims familj.
Idag kom dom hit en sväng efter att Kim, hans 2 systrar o hans föräldrar varit på Lager 157.
 Vi drack kaffe o pratade lite. Sista gången vi ser dom på 3 månader nu... Dom drar på fredag.

Jag vill määää till värmen! GE MIG KÄRLEK O VÄRME!!!!!!!!!!!!!!

Jag e ledsen för att vår kamera e trasig...

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag skyulle skicka en fin bild till dig men har inte ditt nummer på nya telefonen :( och du finns inte på hitta :( Jag som skulle visa hur duktig jag varit!! :( :(

2010-02-17 @ 09:50:15
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: Annelii

men nu har jag fått den fina bilden.. =) står nog på min älskade sambos namn på hitta

2010-02-22 @ 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0