nu e det fredagsmyyyyyyys

Gick rakt in i sovrummet o la mig o sov en stund när jag kom hem från jobbet idag....det var skööööönt!
Eller en stund vet jag väl inte riktigt...blev 2 timmar! O efter det hade jag 4 missade samtal o 2 sms.
Varför hör alla av sig när man inte kan svara?
Men nu har jag pratat me Elin o fått mig ett gott skratt eller 2 och med Linda P o fått mig ett gott skratt eller 3.

Måste ta tag i mitt liv o bli lite nyttig o motionera lite. Är så trött på att vara trött när man kommer hem från jobbet. Man orkar ju inte göra nånting. Skulle vilja umgås o träfffa kompisar o sånt på vardagskvällarna...men jag orkar inte. Vill bara sova.  =(  And that makes me sad... 
 Vill ju åka o hälsa på Hos Linda E o träffa henne o lilla Elias som e relativt nyutpluppad. så vill jag åka o träffa Ida som har en hett färsking som e väldigt nyutpluppad som jag inte ens har sett än Eddie.
Va o hälsade på hos Linda P häromdagen iallafall....askul o träffa henne o få prata lite. Hon e heeeeelt underbar den människan. E väldigt glad att jag har henne i mitt liv....på ett hörne iallafall =)

Kim åkte o handlade så åt vi kroketter med Lövbiff o Beasås. MUMMA!
Kollade in nya serien "The Legend of the Seeker". Den var väl helt ok. Blir nog bra om man lyckas följa serien.
Nu blev vi lite slöa o kollar på tv o delar på en öl. 
I morgon fyller bror 26år!!!  Då ska vi åka till han o umgås o festa lite. Det blir nog skoj. Mamma blev med 2 hundar... till! Hoppas det är okej o att det går bra. 

Läggdags... O Mjölby here we come...eller snart iallafall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0