torsdagsfunderingar

mmm...tinade några av Kims underbart goda bullar..... mumms.... (a la Montazami)
Påtal om baka så gjorde jag ett tappert försök till cupcakes när Sandra o Tania var här sist.
Tyckte dom var jättegoda med tanke på att jag gjorde dom mitt i natten. =)



Fast nästa gång kommer dom att vara mycket finare..... övning ger färdighet!
Va ju jättefult med de gula formarna. Har nu köpt ljusrosa formar med vita prickar på =)

Måste börja baka mer alltså... eller förstofrämst kanske man ska ta tag i matlagningen här hemma.
Jag hatar o laga mat.
Nån som vill lära mig o laga lite god mat o kanske lära mig vad det är som är kul med att laga mat...

O Kims gooooda smörgåstårta som han gjorde när Ida fyllde år.... ohh jag vill ha smörgåstårta!! NU!

Kolla vad god den ser ut =)



Vaffan kom jag in på mat o godsaker nu för daah.... det var ju inte meningen.
Nu blev juh jag jättehungrig! ooooh....snap
Ska lägga mig o sova lite nu =)
Saknar min fina underbara älskling som jobbar kväll denna vecka.
Men vilken tur jag har då att det är fredag i morgon så då är han leeedig =) tjohooo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0