julhelg nummer ett

Jag får juh fira jul två helger i rad. Denna helg var syrran med familj här.
Så vi körde julklapssutdelning till barnen o julklappsspelet för de vuxna på fredagen.


Här är en superglad Mathilda =)


Syrran matar en nöjd liten Milton.

 
Dennis......


Ludde har hittat cheeseballs


Casper i sin Botswana keps.


Mathilda hjälper Mollie att öppna sin julklapp.... =)


Lilla Ludde visar massa jätteviktiga saker för pappa Tony.


Mollie med sin my Little Pony som hon fick av mig o Kim. Hon verkar ganska nöjd med den faktiskt =)

På lördagen kom alla hem till mig o Kim.
Då kom även Kims mamma och två systrar hit o John,
så hade vi julbord här.






Där berättar Mathilda nått jätteviktigt för Ann-Sofie... fast jag har inte en aning om vad.


Kim o Ida

Hade inte så många fler bilder... mörkt o dant..hehe.... men en riktigt trevlig helg var det iallafall.
Tack alla som var med... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0