Gott Nytt År?

Jo, det kan nog bli ett trevligt år.
Har kollat tillbaka i bloggen för detta året o tänkt lite på vad som har hänt.
Så jag har gjort en liten sammanfattning.
Det är både bra o  dåliga saker.
O stora händelser o små struntsaker egentligen.
Men det är saker som hänt mig, Kim, familjemedlemmar o kompisar =)
Here we go:

* Kim har friat så jag e förlovad.
* Milton kom till jorden
* Jag har varit i Afrika.
* Jag har fyllt 25 år.
* Jag har haft en superskojj 25års fest.
* Jag fick en digitalkamera.
* Jag har myst, lekt, promenerat o matat lejonbebisar =)
* Jag har sett elefanter, giraffer, zebror o noshörningar på riktigt i det vilda.
* Sonja blev gravid. (återstår att se om bäbisen kommer ut innan året e slut eller ej)
* Jag hittade Menai.
* Menai gick bort 14 november.
* Bullen har hittat sin Fanny. OCH flyttat ihop.
* Ida o John köpte segelbåt.
* Ida o John har gift sig.
* Jag o Kim har varit på semester. Kolmården/Rättvik
* Cataclysm
* Jag fick min första fastanställning. Och jag hann säga upp mig ändå innan året va slut.
* Linda o Daniel har köpt hus.
* Kim har kört i diket med bilen utan att ens sitta i bilen.
* Josan drog till SCHOLLAND.
* Sagt upp mig på Fagerhult.
* Kryssning med Mamma, Sven, Kim, Dennis, Emelie, Moster, Matte, Björn, Anita, Stefan o ett par till.
* O jag lyckades få hårlöss på hotellet, men dom fick bara hyra mitt hår några dagar så dom försvann fort.

o det här var bara endel av allt som har hänt 2010.
Händer mycket på ett år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0