En Elin-helg =)

Jaa... känns som att man har haft fullt upp varje helg.
Förra helgen var Elin L hos mig o drack vin o så kollade vi på Idol-finalen.
Sen sov Elin kvar =) de gillar jag . Jag tycker om när folk sover över här.
Sen på lördagen åkte vi till Visingsö o fixade i stallet o red Nattis o Afrodite.



 Så borstade jag fölet o myste medans Elin mockade.



Vi hade fölet o mamman ute en sväng i hagen med. Då blev lille fölet busigt vill jag lova. =)



sen var vi inne o klappade lite på kalven som var två veckor om jag inte minns fel.
Han ville mest slicka på händerna.



så släppte vi ut hingsten o Lukas också så att dom fick busa av sig i hagen lite. Hingsten bet Lukas i knävecket typ..elakt värre kan man tycka =)



efter en härlig dag ute i snön med Elin o alla djuren var det Julfesten 2010 som gällde.
Fick inte så mycket kort för det var så mörkt därinne så alla kort blev dåliga. =(

Men TACK Elin för en supernice helg!!!! LOVE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0