skoooooor =)

Blev galen på Zelda i går.
Hon har ALDRIG brytt sig om skor o absolut inte tuggat på några.
Men i går smög hon sig ut till skohyllan o tog mina älsklings favvo skor som jag inte har haft i mer än typ 2 månader.... and i löööööv them!
Hon tog båda skorna o la i sin hundkorg o tuggade sönder dom.
Jag satt i rummet brevid så jag märkte inget.
 Jag blev svinarg o lessen o tog skorna ur hundkorgen o ställde upp på hyllan igen.....
I don´t know why...varför ställer jag tillbaka trasiga skor, kunde väl likagärna slängt dom lixom.
Men så var inte fallet, jag ställde tillbaka dom.
När Kim kom hem från jobbet skulle jag hämta skorna för att visa vad sattyget hade gjort.
 Då ligger skorna i hundkorgen IGEN!
Jag e mest förvånad att hon tog för det första TVÅ skor..inte en sko.
O dessutom två likadana...hur vet hon att dom två skorna hör i hop...hon är en hund!
O sen gjorde hon likadant igen!!
Smart eller bara dum?

Iallafall så försökte Kim trösta mig med att skorna kanske finns att köpa fortfarande.
Så idag efter jobbet drog jag till A6...
o dom fanns kvar!!!!!! =)
kan hända att det slank ner två par till ner i påsen....hihi....

Här är dom lila skorna som åkte till A6 för att köpa.


Här är ett par till som råkade följa med ner i påsen...



o så blev det ett par champagnefärgade skor,
 som jag tänkte ha till klänningen på Ida o Johns bröllop.



o jag tyckte spännet va så gulligt...




Hihi...nu e jag lite glad när jag fick köpa skoooooooooooooooor.....


Kommentarer
Postat av: Ida

Kim han är för bra du.. kanske dags för mig att skaffa skor till Ida och Johns bröllop också?

2010-08-27 @ 08:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0