semester

Dagarna efter min 25 års fest tog jag o Kim de bananas...
bara va hemma o kollade på film o myste ute i solen o badade i poolen o sånt man gör på semestern....



....njuter.....



På onsdagen åkte vi med Ida o Johns stora fina nya segelbåt ut till Visingsö från Huskvarna.
De tog närmare fyra timmar..... men mysigt va det vill jag lova.

Väl på Visingsö var det öl o Paintball som stod på schemat.
Jag va inte med på paintballen men de va Kim.
Jag skadade ju foten på min fest tydligen så dagen efter hade jag probem att gå...
hade jätteont i foten nästan en vecka...
Efter paintballen åkte vi ner till Tunnerstadbryggan o satt o drack o umgick lite...
De va suupermysigt!!

Här kommer lite pics:













Så däääär ja =) Glá påsk o Go Jul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0