MENAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, för jag vet inte hur jag ska kunna formulera ut i ord det jag känner just nu!!

Men det började med att jag de senaste typ 5-6 åren har försökt hitta eller ta reda på vart min gamla häst finns nånstanns. Jag vill juh veta hur hon mår, om hon lever hur hennes vardag ser ut.

Jag älskade verkligen henne...Menai P.W.S....Min första och enda häst som jag har ägt.
Ett sto Welsh Cob/Hannoveraner född 1983 import från England.
Jag har funderat massor över om hon fortfarande lever o hur hon har det.
 Jag har vid många tillfällen drömt på nätterna att jag får tillbaka henne och jag blir så sjuuukt glad och precis när jag sätter i foten i stigbygeln o ska hoppa upp på henne så vaknar jag.....
O jag blir lika ledsen, besviken o arg varje gång!!!!
Kunde jag inte fått sova liiite till så jag åtminstonde kunde fått sitta upp en stund....

Nästan varje dag sedan jag sålde henne har jag saknat henne o funderat o ångrat mig...
Vaffan sålde vi henne för???
Vi kunde väl hyrt ut henne bara medans jag gick gymnasiet i Stockholm.
Det är alldeles för dyrt att ha häst i Stockholm så det var aldrig ett alernativ...

Nu kommer vi till den sjuuuka delen.....
Letade  som en tok efter henne på internet o det har jag gjort måånga gånger.
MEN...den här gången måste jag ha gjort någonting annorlunda.
Jag hittade ägaren till slut.
Menai LEVER!!!!
Jag blev så glad i går när jag läste på internet om Menai...MIN HÄST.... att jag började gråta.
Det bara sprutade tårar...Glädjetårar såklart!!





Ägaren bor i.......wait for it......wait for it........BOXHOLM!!!!!!!!!!!

Mamma bor juh i Boxholm o vi är där ganska ofta....så det betyder att hon har funnit inom typ 2 kilometers avstånd säkert 40 gånger senaste åren....o jag har inget vetat.

Men idag fick jag tag på ett nummer till nuvarande ägaren o skickade ett sms.


And i quote:
Hej, jag hoppas att jag har fått rätt nummer nu.
Jag har hört att ni har en häst som heter Menai.
Om detta stämmer så hoppar jag upp i taket av lycka.
Hon var min första och enda häst jag har haft,
o jag har försökt hitta henne i många år.
Är supertacksam för svar.

Svar ca 3 timmar senare:

Det stämmer precis.
 Det ska bli kul att få prata med dig.
Menai mår toppen.
Jag hör av mig i morgon.
mvh Kerstin

Jag längtar tills i morgon!!!

Kommentarer
Postat av: MuMsingen

helt FU*GN otroligt att hon lever o ser så frisk o fin ut..

Tänk att hon svarde tillslut,

Det var lååååånga minuter.Haha

Tror attans att ""Munsan"" kommer i håg mej oxå. Hon tydde sej så till mej vid skoning. mm. När du var i skolan.

Får jag följa med o träffa henne??

Så kan vi storbööla ihop??<3

2010-08-26 @ 23:32:42
Postat av: Linnea

Åh vad underbart!! Man blir så lycklig av att läsa det här inlägget! :D

2010-08-27 @ 11:19:48
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: AnneLii

Jag blir också lycklig, fast inte av inlägget utan för att jag ska få RIDA MIN GAMLA HÄST!!!!!!!!!!!!!!!

Stööört

2010-08-29 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0