blogg ?

Blogg va ingen smart ide. För här kan man inte skriva av sig allt.
Man kan inte nämna namn o man får juh absolut inte skriva vad man tycker,känner och tänker för då är man dum i huvudet eller patetisk....eller pinsam.
Dagbok är kanske ett bättre sätt, men då måste man vara så jävla noga med vart man läger den, för man vill verkligen inte att NÅN ska läsa den.
O det finns alltid idioter som tror att det är ok att läsa andras dagböcker. " Ahhh...määä det var juh bara på skoj"
Mmm...JÄVLIGT kul!
Visst att man kanske inte hade så himla mycket hemlisar när man gick i låg/mellanstadiet.
Det var väl mest, jag är kär i en kille, o idag tittade han på mig, o nästa månad var det en annan kille....
Men ändå, det är en principsak. Man ska väl få ha NÅNTING i fred lixom. Man kollar inte i andras dagböcker.

Har så mycket jag vill skriva...men det går inte här. Så det får stanna inne hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0